Ottakaa meihin välittömästi yhteyttä, mikäli huomaatte toimittamassamme varaosissa toimintahäiriön tai rikkoutumisen. Kaikilla myymillämme varaosilla on takuu, joka kattaa valmistus- ja materiaalivirheet sekä osan vaihdon toiseen tai sen korjauksen. Takuun voimassaolo edellyttää, että auton moottori, moottorinohjausjärjestelmä ja apulaitteet toimivat takuuajan normaalisti, valmistajan tarkoittamalla tavalla ja takuuehdoissamme olevat tarkastustoimenpiteet on tehty toimittamamme varaosan asennuksen yhteydessä. Rikkoutunutta osaa ei saa itse ruveta korjaamaan tai purkamaan ja kaikista mahdollisesti laskutettavista toimenpiteistä on sovittava meidän kanssamme etukäteen.

Reklamaatiokäsittelyn pyrimme hoitamaan mahdollisimman nopeasti. On kuitenkin varauduttava siihen, että se kestää useita viikkoja. Joissakin tapauksissa vika voidaan korjata paikan päällä, mutta useimmiten joudumme lähettämään varaosan takuututkittavaksi toimittajallemme. Useissa tapauksissa tällä tavalla varmistetaan, että auton muut komponentit toimivat oikein, eivätkä aiheuta seuraavan osan viottumista.

Mikäli toista vastaavaa osaa ei löydy tai toimittamamme varaosan korjauskulut kasvavat kohtuuttomiksi, pidätämme itsellämme myös oikeuden kaupanpurkuun. Siinä tapauksessa asiakkaalle palautetaan kauppasumma ja korvataan asennuskulut. Asennuskulut korvataan TecDocin ohjeasennusaikojen mukaisesti 70€:n (sis. alv 24%) tuntiveloituksella AINOASTAAN laskua vastaan. Laskusta ja sen toimitustavasta on sovittava asiakaspalvelumme kanssa etukäteen. Yhteystietomme löydät YHTEYDENOTTO-sivultamme.

Lue tarkemmat osakohtaiset takuuehdot tuotekategorian sivulta.